2009. március 26., csütörtök

Ismét zokni


És ismét csíkos. Szuper találmány ez a fonalfestési módszer. Aldis fonal, vidám, csajszis. Nekem nagyon tetszik és Flórának is. (Más kérdés, hogy fogja-e viselni.) Eddig mindig Jucuu leírása alapján kötöttem. Nekem bevált. Ami pedig egyszer jónak bizonyult, azon nehezen változtatok. A második pár lábfejének kötésénél eltűnt valahogy két szem. Gondoltam az még nem a világ. Hát de. Orsira lett jó, miután balga módon azt már nem próbáltattam fel a leendő tulajdonossal. Pár hónapig állt, nem tudtam mit tegyek. Kössek párt a meglévőkhöz vagy bontsak. Végül bontottam...

4 megjegyzés:

Szecsi írta...

De jó kis vidám, tavaszias, csajszis:)

Márti írta...

Jajjj, de jó színei vannak!!! :)

Timici írta...

Timi, köszi:o), én is Jucuu tutoriálját nézegetem kötés közben;o) akkor talán nekem is fog sikerülni...
nagyon helyes ez a zokni is, olyan jó vidám színes csíkos, nagyon jó! majd muti a többit is!;o)

Pillle írta...

Engem is színei fogtak meg. Ovis csajsziknak ideális :)