2009. január 25., vasárnap

Falvédő I.

A héten elég sokat tudtam varrni, látszata is van végre. Mivel nincs konkrét leírásom, minden fázis előtt agyalok egy kicsit. Blokkonként haladok, lépésről-lépésre. Így nekem is meglepetés lesz végeredmény. Első elképzelésem szerint a hímzett képet tartalmazó blokkokat több azonos méretűvel egészítettem volna ki, de úgy akkora lett volna a még nem is keretezett fv., hogy már szinte takarónak is jó lett volna. Kicsit meginogtam, hogy talán mégis inkább az ágyon kellene végeznie, de gyorsan meggyőztem magam, ahhoz túl sok munkám van a hímzésekben, hogy nyugodt szívvel nézzem, ahogy a lányaim hancúroznak rajtuk.

(sajnos a fényképezőnk úgy tűnik végleg feladta a küzdelmet, nem hajlandó elfogadható képet készíteni, telefonos képpel próbálom pótolni)


Ilyen volt a szétbontás előtt, mondhatni félkész állapotban.

2 megjegyzés:

Bea írta...

Szia, Pillle, megnéztem az albumodat, és nagyon tetszik. Nem hinné az ember, hogy nem rég óta varrsz, és jó az anyagválasztásod is. Gratulálok.

Pillle írta...

Köszönöm Bea! Néha túl színesnek találom, de olyankor megnyugtatom magam,hogy gyerekszobába lesz :)